Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с налягането на горивото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с налягането на горивото

    Здравейте,от около месец имам проблем с мойта 155ца, ще съм ви благодарен ако някой може да помогне.1.8 ТС 125к.Значи, на място работи идеално но при изпреварване или в баир започва да прекъсва, не и стига гориво.Нови бензинова помпа и горивен филтър, почистена рейка и дюзи.Когато стисна маркуча за излишно гориво със стяга колата върви но харчи над 20л.Смених четири клапана, втора употреба без стяга не става.Нов е 190лв, но ако не е от него..моля ако някой знае нещо...

  • #2
    Мерено ли е налягането в бензиновата рейка?


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Не, но помпата е чисто нова.

      ---------- Post added at 06:12 ---------- Previous post was at 06:10 ----------

      Би трябвало да е както трябва.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от cecinco Покажи съобщение
        Не, но помпата е чисто нова.

        ---------- Post added at 06:12 ---------- Previous post was at 06:10 ----------

        Би трябвало да е както трябва.
        Може да е нова но да не работи добре помпата (дефект), също така проверете какво напрежение отива до нея. Ако някъде нещо нее наред може да се захранва с по-ниско напрежение- от там по-ниско налягане! И трето, може електрониката по някаква причина да обеднява сместа дотолкова че от там да идва проблема, а вие да го лъжете като затапвате обратното гориво...
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          Има ли газова уредба?
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • #6
            Ок, благодаря ще пробвам и ще пиша. Няма газова.

            Comment


            • #7
              Свещи...кабели...

              Comment


              • #8
                Свещи, кабели ок.

                Comment


                • #9
                  Налягане на рейката 3 бара или поне до толкова беше манометъра, клапаните за излишното гориво -единия отваря на 2,5 бара а другия около 2,8-2,9 бара на тях пише 3 бара и не знам нормално ли е.Този с който съм в момента не съм го мерил.Мисля да сменя и дебитомера...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от cecinco Покажи съобщение
                    Налягане на рейката 3 бара или поне до толкова беше манометъра, клапаните за излишното гориво -единия отваря на 2,5 бара а другия около 2,8-2,9 бара на тях пише 3 бара и не знам нормално ли е.Този с който съм в момента не съм го мерил.Мисля да сменя и дебитомера...
                    Клапана работи и отваря на 3 бара, но това е ако нее вързан вакума към него! С вакум трябва да пада на празен ход... Дебитомера с мултицет може да се провери доста добре в какво състояние е... То и е като един вид потенциометър!
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #11
                      Ок, ще пробвам.

                      Comment

                      Working...
                      X